2010. december 14., kedd

6.nap


Reggeli:
4 db mini kókuszgolyó (kcal-t nem tudom, nem én csináltam... :S)

Tízórai:
-


Ebéd:
tejszín
es-ananászos csirkemell kocka (40 g fehérje, 21 g zsír, 20 g CH, 428 kcal)













Uzsonna:
38 g mandarin (1 g fehérje, 0 g zsír, 4,10 g CH, 19,07 kcal)

Vacsi:

tejszínes-ananászos csirkemellkocka (40 g fehérje, 21 g zsír, 20 g CH, 428 kcal)

Egyéb:


Folyadék:


1,5 liter Ananászos zöld tea
3 liter ásványvíz
1,5 liter ásványvíz
kávé (ízesítés nélkül)



Mozgás:

Rubint Réka 2010 Alakreform (90 perc)

Sikerült megcsinálni végig a 90 percet. :)) Életembe nem csináltam ennyi mély-guggolást és kitörést, mint most. :)) Nagyon utálom sajna. :((( Azt tervezem, hogy a héten még egyszer megcsinálom ezt a 90 percet. Egyelőre örülök, hogy elsőre végignyomtam. :))) Megizzadtam rendesen. Holnapi program a másik dvd-ről a felsőtest lesz. :)

Most viszont pihenésképp a blogra fogom áthozni a korábbi bejegyzéseket, mert kérték többen, hogy szeretnék olvasni a régit is. És akkor így egybe lesznek a dolgok - tart ameddig tart :) - könnyebben lehet lapozgatni. :) Sok idő, de ha valakinek segít szívesen megcsinálom :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése