2010. december 10., péntek

1. nap

II. 67,6 kg-ról 58 kg-ra

A másik blog folytatása. Most, hogy lezárult a verseny, és kiesett pár nap, talán elég volt arra, hogy neki tudjak állni, a többi kg leadásához. A Nonó-fogyi versenyt 66,7 kg-val zártam, utána most visszajött 1 kg, nem tudom miért, hamarosan kiderül. :) Csalán tea kúrát csinálok pár napig, talán csak a víz...
Pár hét a másik blogról - technikai okok miatt - kimaradt, december 11.-től viszont, második szakaszként viszem tovább a dolgokat. :) Nem akarok visszaszámolni, meg ilyesmiket. Naponta írom, mennyit és miket ettem-ittam-tornáztam. Itt is vezetni fogom a mérlegelőmet. Június végétől december 6-ig, 95,5 kg-ról 67,6 kg-ra fogytam. (-27,9 kg).

4 nap "pihenő" után folytatom a kalória- és szénhidrtászámlálást, és járok tornázni, ha nincs időm, vagy nem tudom összeegyeztetni, Rubint Réka tornáit csinálom. (DVD, Alakreform magazin, Otthoni edzéskártyák)


Terveim:
- szülinapomra (jan. 20.) elérni az 58 kg-t
- heti: 6 nap torna (40-90 perc) - majd ahogy bírom :)
- 1100 kcal, 100 g CH, sok fehérje, kevés zsír


Étkezés:

Reggeli:

Tízórai:

Ebéd:

Uzsonna:

Vacsi:

Egyéb:


Folyadék:

Mozgás:
Rubint Réka - Add önmagad I (talaj)
Rubint Réka - 2009 (has)
Rubint Réka - 2008 (felsőtest)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése