2010. július 25., vasárnap

Lassan vége az első hétnek :))))

Igen, holnap este túl leszek az 1. héten!! :))

Eddig minden jól ment, éhségérzettel nem küzdök, tornázás megy rendesen, és még a kimért adagok is egyre többnek tűnnek. Néha pedig úgy éreztem, hogy túl léptem a megengedett kalóriamennyiséget, pedig egyáltalán nem, és bőven ehettem volna még. Biztos azért van, hogy előtte sokkal többet ettem (meki,burger,pizza,stb.) és másképp hatnak a szervezetemre.
Amióta csinálom ezt a "mérlegelősdit", tök furán néz rám a család és mindig megkérdezik: ezt mind megeszed? A mai ebédhez méregettem a hozzávalókat, jegyzeteltem és számoltam ezerrel - ez kívülről tök vicces. Ha bármit kérdeznek, hogy kérek e, a válaszom: ez már nem fér bele a napomba - majd megszokják. Amikor belefér úgyis megeszem, ha nem, akkor több marad nekik.
Komolyan veszem, és a tornázást is, úgyhogy tudom, hogy menni fog, és faragom le a centiket, természetesen nem egyik napról a másikra, hanem szépen fokozatosan. :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése